MINE :)

MINE :)
Jin Woon <3

Tuesday, December 20, 2011

hehehe :)

dye da ta txt aku da..lega hdup aku..kalu tak , sakit hati je.. haha , tapi rindu lha pulak kt dye 
#sikit je . my GuyMaker <3 


i miss MTA a lot , da lme kott dye ta txt aku ,aku ponn da ta txt dye ,  emm , lgpunn aku dah tak nak kcu hdup dye lagi , ckup la aq minat dye since blan 2 , n aq na stop minat dye taon dpan , korea more better rite , #na ltak gambar , tp tenet lembab gle , len kali je laha http://images.google.com/imgres?q=no+min+woo&hl=en&biw=1366&bih=624&gbv=2&tbm=isch&tbnid=rvwBWUWOG5rwsM:&imgrefurl=http://kaorikpop.blogspot.com/2010/09/no-min-woo-collection-10.html&docid=0qhFJNO0FWlQUM&imgurl=https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhjfIbktVozX4pUijxaYXgD7JOJVCpXSMw4QzBv6-P6q-jqNlxNsv5KxNzNsOc9PVYFS_4SQQp_1YtA0IZBJ7uteGxbQoAvlh7ArX871-4Gb2wuHIpv-74oqAPdclaeTE3aemrALM4DpO3w/s1600/no%252Bmin%252Bwoo%252B(9).jpg&w=549&h=589&ei=N0bwTvfeBsXLrQeM0KX-Dw&zoom=1
korea je yang wat aku lega sikit , tapi seriously , aq mmg rndu gle2 lha kat dye , adik dye je yg sllu txt aku , rase mcm over lha plak , ta dpt dye , dpt adek . 


tapi , seriously i am not the type of girl yang ambik kesempatan kalau tak dpt pape , tolong la faham . mesti ad yg kate aku macam tu kan , ta yah teka ponn da taw sape . kann ? malas na bg taw kt sini . nnti dye mula lahh , =.=


KHUNNAD , rndu sngt2 kat kau . kjap reply , kejap takk . boring lha cmni , serious boring . na tngok maaduu , tenet da lembab balek , sbar je lha . na text orang , sape je ? haishh , boring lha . 

No comments:

Post a Comment